Holtág

ajánlás..

Minden nap elolvasom a blogot, hogy valaki írt-e valami újat. Van amelyik elgondolkodtat, de ami írásra sarkallt, az a mostani Cseh Tamás-os bejegyzés. Én ahogy végighallgattam a dalokat, nem lett rosszabb kedvem, inkább talán büszkeséget érzek, hogy vannak még Zenészeink, akiket fel tudunk mutatni, vállalni. Az, hogy sokaknak csak halála hívta fel munkásságára a figyelmét szerintem talán nem is baj, de mindenképpen el kell ismerni, hogy igen, Lovasi előtt is volt nem is csak az, hogy alternatív zene, hanem ZENE.

Erről jut eszembe, mindjárt ajánlani fogom nektek a Tomi költői estjeit, de mielőtt erről részletesebben írnék, talán említésre méltó, hogy ebben a társaságban, akik ide rendszeresen járnak, van két fiú, akiknek van egy Cseh Tamás emlékzenekaruk. Őket mindenképpen szeretném ajánlani mindenki figyelmébe, szívesen megkérdezem, hol és mikor lépnek fel, mert azthiszem ők tényleg színvonalas, méltó módon emlékeznek meg róla.
Költőikről...Mogyit már évek óta próbálom elrángatni egyre, talán most a péntekire végre sikerül. Aki még érdeklődik, a Hunniában lesz, a Wesselényi utcánál, 9 órától. Ezeket az esteket Török-Zselenszky Tamás tartja, aki az Eleven Hold zenekar énekese volt, de időközben a zenekar kicsit átalakult. Tomi pedig egyszálgitáros esteket tart, remek társaság, hangulat. Nem szeretnék mindent leírni, hogy miket hallhatunk itt, akinek felkeltette az érdeklődését egy kis kikapcsolódás a hétköznapokból, az bátran jöjjön el, Tomi zenéjéből pedig egy kis ízelítőt találtok itt...
http://zselenszky.blogspot.com/ ééés a kedvencem...
 

Livcs 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://holtag.blog.hu/api/trackback/id/tr991552565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basementman 2009.12.02. 21:08:26

Nagyon örülök, hogy nem csak én találtam említésre méltónak Cseh Tamást.

Zselenszky hangját valahogy mindig bántónak tartottam, a hangszíne zavar. Persze ez tök szubjektív, itt biztos mindenki szerelmes a hangjába. :D

Gabiván:) 2009.12.09. 19:57:48

Én szeretem Zselenszky hangját, egyszer én is elmegyek egy ilyen estre...

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2009.12.09. 20:08:16

a tűzzsonglőr nekem is a kedvencem

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2009.12.09. 20:09:10

egyébként, akinek nincs elege Kardos-Horváth úrból, ő is tart egyéni esteket a hunniában. Ajánlom mindenkinek, nekem nagyon tetszik!
süti beállítások módosítása