Holtág

zeneajánló vizsgaidőszakra, félév végére

Az első zenekar, amit ajánlanék a Pluto. Nem tudom, hogy ki ismeri, ki nem. Én nem rég ismertem meg a zenéjüket, de már most kedvenc.

A második a Biorobot, amiben egy régen-látott arcot is felismerhetünk. Igen, az ott Bérczesi Robi. Éljen soká!

A harmadik pedig Péterfy Bori új lemeze. Meg kell, hogy mondjam, először nem nagyon éreztem rá az ízére, de néhány hallgatás után ezt is megszerettem, mint az előzőt.

daire 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://holtag.blog.hu/api/trackback/id/tr111665413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basementman 2010.01.12. 19:21:03

Pluto: Zsííros, csak miért kell minden mai "alter" énekesnek atom hamisnak lennie? (30Y, Kaukázus, stb. tudom, hogy ezzel megsértek embereket, de igaz.)
Amúgy, kinövi magát ez a Pluto és ütni fog, nagyot.

BIOROBOT ALBUMOT AKAROK MOST!

Péterfy Bori. Jól indult, hamar kifulladt, a második album nevetséges.

Puszika

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2010.01.12. 19:30:59

nem rossz az új lemez sztem, de hiányoznak Lovasi szövegei. Nagyon... Bori miatt szeressük. suk-suk, sük-sük
süti beállítások módosítása