Holtág

Én is itt vagyok

Én is bemutatkoznék egy kicsit.

Réka vagyok, és bizony már 19 éves, úgyhogy azt hiszem én leszek itt az öreg róka. Engem is Zoli hívott meg, és nagyszerű kezdeményezésnek tartom ezt a blogot (hát persze, különben nem írnék ide...). Kezdő egyetemistaként még nem sokmindenhez van közöm, de minden érdekel.

Érdemileg azt hiszem, hogy csak a filmekhez tudok hozzászólni, és talán egy kicsit a színházhoz is. De persze szeretem a zenét, és még az is lehet, hogy pár koncertélményemet is leírom. Érdekel még a kortárs irodalom. Úgyhogy várhattok tőlem verseket és könyvajánlót is.

Azt hiszem sikerült kellően unalmas és könyvmoly benyomást keltenem. Be is fejezném itt, csak még annyit, hogy nálam zh-k miatt tuti nem marad el a posztolás! :D

daire 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://holtag.blog.hu/api/trackback/id/tr201448788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smeo 2009.10.14. 15:46:42

Most is ZHd lesz, úgyhogy ezzel tényleg biztos nem lesz gond:P

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2009.10.14. 19:55:21

@Smeo: Jelentem, túl vagyok a sokadik zh-mon, igen ma volt... A következő pénteken lesz, de azon már nem görcsölök, tuti karó...:D Egyébként pénteken lesz a gólyabál is! Kispál és Quimby koncert! Ha emlékezni fogok rá, majd írok róla egy rövidke posztot.

Smeo 2009.10.15. 19:28:48

@Daire: AJánlom is, KICSIT HADD legyen SZOMORKÁS A HANGULATOM ...ha kész lesz a kritika:P

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2009.10.20. 16:36:29

@Smeo: Hát azt hiszem elmarad a beszámoló... :S Mindkét koncertnek csak a végére sikeredett odaérnem. Pedig nagyon igyekeztem. Majd legközelebb... Egyébként a gólyabál nagyon jó volt.
süti beállítások módosítása