Holtág

Hogy mit is keresek én itt.

Hali!

Smeo hívott és még én sem egészen érzem, hogy mi fog ebből kijönni.

Például, hogy miről fogok ide írni? Ezen sokat gondolkoztam, nehéz kenyér. Az például nagyon tetszik, hogy filmeket mutatunk be és értékelünk 10-es skálán. Biztosan fogok filmekről írni. Biztos fogok színművekről írni. Egészen biztosan fogok zenéről írni. Nagyon szeretnék a magyar közéletről, gazdasági folyamatokról írni. Csak az nem illik ide. Azért majd csempészek bele olyat is.

Kezdjük magammal és egy kis zenei csemegével.

Én lenni hivatalos nevemen Lukács András, nemsokára nagykorúvá váló (ejtsd: 17 éves) átlag-gimnazista. Aktívan zenélek, basszusgitározom (könnyűzene), nagybőgőzöm (komolyzene), hobbyból színjátszok. Rendkívül érdekelnek a gazdasági folyamatok és az azok hátterében álló mozgások.

 

Az utóbbi pár - egyébiránt rendkívül monoton - mondatból talán kisejlik az, hogy mit várhattok az írásaimtól. A többi kiderül holnaptól.

 

Zenei csemegének pedig akkor valami igazán finom.

Bízom benne, hogy az általam bemutatott zenékről őszínte véleményeket olvashatok a kommentek között. Az legalább azt jelenti, hogy belehallgattatok és ez nekem elég a boldogsághoz.

A mai zenede:

Méltatlanul kevés teret kapnak a mai magyar zenei "méjnsztrím" berkeiben. Pedig tudnak.

Jazzékiel- Az utolsó lemezlovag

https://www.youtube.com/watch?v=jsTayvGDb0s

Örültem a szerencsének!

 

Puszi, Pacsi, Páá!

Basementman 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://holtag.blog.hu/api/trackback/id/tr51448647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smeo 2009.10.13. 22:57:10

Valójában én sem ismertem annyira a Jazzékielt. Régen voltam egy koncertjükön a ZP-ben, de csak mert olcsó volt és nem volt program. Aztán ott meglepődtem. Duplán. Egyrészt, mert a koncert jó volt. Azt hittem tisztán jazz lesz; nem az volt. Nagyon eklektikus a zene, és ez nekem nagyon pozitív. Kicsit távolabb áll az én ízlésemtől, de mégis élveztem a koncertet. Szóval egyetértek abban, hogy jó, de szerintem sosem lesz egy nagyobb rétegeket megérintő zene, mert amivel ők produkálnak, annak az ár/érték aránya nagyon torz. Sosem fogják tudni eladni ezt a zenét ennél szélesebb körben, mert ahhoz "túl igényes".
"Ha nincs pop nincs popsi se"
A másik meglepetés, hogy összefutottam ott egy volt ovistársammal:P Ezúton is üdvözlet Szuszunak=)

Basementman 2009.10.14. 00:03:58

@Smeo: Igazad van, de szerintem ahhoz, hogy a megérdemelt helyüket elfoglalhassák a nagy zenekarok közt, nem kell széles körben eladni magukat. Soha nem lesznek tinilányokat sikoltozásra bíró zenekar, de lehetnének több annál, mint amik jelenleg. Ennél mindenesetre reméljük nagyobb ismertségre tesznek szert a közeli jövőben.

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2009.10.14. 00:17:52

Sziaa!

A név alapján nem ilyen zenére gondoltam volna. Nagyon jó. Tetszik! De tényleg nem igazán az, amit az átlagmagyar ember hallgat. Van, aki értékeli, és szerintem ez a lényeg.
süti beállítások módosítása