Holtág

Riposzt!

Zolika, pont ilyesmire gondoltam, amikor beszéltünk a blog jövőbeli alakulásáról. :)

Az írásom apropója, hogy én is "más szemszögből látom, mint ahogy mindenhonnan halljuk", de kicsit más szemszögből, mint ahogy azt Zoli (Smeo) látja...

Én úgy gondolom, hogy "világbetegségnek" azt kéne hívnunk, hogy mindent lenyomnak a torkunkon, amit csak tudnak, amit csak az arcuk bőrvastagsága elbír. Lenyomják. Lenyomják, mert "mi"(a társadalom) vályúhoz állunk, mint az állatok, minden téren. Ez valószínűleg betudható a sikeresen folyó tudatos népbutításnak. Az emberek nem nagyon akarnak a dolgok mögé látni, olvasni, művelődni, gondolkodni. A legjobb a legegyszerűbb. De őszintén mit is várunk, ha olyan magas szintű elkorcsosodás van jelen, amilyen?! Az emberek közt mutatkozó ostobaság szinte már elfogadott (erre most inkább nem is térek ki, majd ha érdekel valakit mire is gondolok, akkor majd kifejtem, bár szerintem nincs erre szükség...), meg hát miért is ne lenne elfogadott, hisz többen vannak, mint a gondolkodók. Sajnos...

És szerintem ez mindennek az alfája, emiatt nyomják le a szart a torkunkon, mi meg bár nehezünkre esik, lenyeljük. A nagytöbbség hangoskodva lenyeli, és az a pár kétségbeesett suttogás alig hallható ki a tömegből...És elhintik, hogy aki lázadni mer, az szélsőséges, haj de csúnya, gonosz ember...Elhintik, mert ez az érdekük! (...Ősi Jognál erősebb az Ősi Érdek...)

A H1N1-ről nem sokat szeretnék írni, mivel sajnos nem vagyok egy virtuóz a témában, de elolvasva Dr. Csabai úr írását még jobban felerősödik bennem a gondolat, hogy persze betegség van, influenza van, de azért mégis emberi kéz is van...Szeretnék én jó állatka módjára vályúhoz állni és megenni az egész történetet, de...De felmerül a kérdés, hogy miért szól mindenhonnan ez? Kinek az érdekei (persze a miénk, ki másé lehetne?) ezek? Ha már az embernek a saját telefonjára olyan üzenetek jönnek, hogy: "ennyi-meg annyi új oltóanyag jött és haj de jó neked ha beoltatod magad", akkor az kicsit elkezd gyanússá válni, hogy miért is eröltetik ezt enyire? Szeretném, ha nem büntetne meg a Jóisten ezen a téren való nihilizmusom miatt, és csak az államon tudok koporászni, hogy ne legyek én az ikszedik áldozata ennek, ha tényleg létezik...meg aztán azon gondolkoztam, hogy halljuk a nagy számokat, hogy hányan lettek betegek és ebből hányan haltak meg, csak azt nem teszik hozzá, hogy ebből mennyien voltak az utolsó napjaikat rúgó idős emberek, a hajléktalanok, vagy mondjuk AIDS-ben szenvedők, akik bármi másban meghaltak volna!?...szóval én nem tudom, nem azt állítom, hogy nincs influenza, hanem egy fiktív, kreált valamivelvan dolgunk és ne legyünk óvatosak és ne tegyünk óvintézkedéseket...én csak annyit mondok, hogy mindig, mindenhol valamit meg akarnak az emberekkel etetni, most éppen ez van soron, és ha a sok közül valamelyik igaznak bizonyul, összetehetjük a kezünket és megköszönhetjük a hatalmasoknak, csepegtettek nekünk is valamit a jóból és bizony legyünk nagyon hálásak...

PS: kicsit összecsapott lett és nem biztos, hogy érthető, amit ki akartam hozni, de késő van már, én meg fáradt, szóval így sikerült:)Szép estét mindenkinek! Erőt egészséget!

cs.david 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://holtag.blog.hu/api/trackback/id/tr981525908

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Riposzt! 2009.11.15. 23:18:45

Zolika, pont ilyesmire gondoltam, amikor beszéltünk a blog jövőbeli alakulásáról. :)Az írásom apropója, hogy én is "más szemszögből látom, mint ahogy mindenhonnan halljuk", de kicsit más szemszögből, mint ahogy azt Zoli (Smeo) látja...Én úgy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smeo 2009.11.16. 09:19:08

Hiába mondod, hogy összecsapott lett, azért eléggé jól végigfuttatott gondolat, nekem nagyon tetszik, főleg mert, egyáltalán nem irreális. Szoktunk nagyon radikális dolgokról beszélgetni, de ez egy mérsékelt, végiggondolt, liberális vélemény (ezalatt most a pozitív értelembe vett liberalizmust értem, nem azt ami a mi kis hazánknak jutott:P)Ezzel teljesen egyetértek. A gond csak az, hogy ha a fiatalok kockává alakítása egy elfogadott irányzat az egész világban, akkor ez nem is nagyon fog változni. Kellene a friss levegő. Akkor a vírusok se terjednének, és talán egy friss hűvös szél megvédi a klímát is:p.

daire · http://daire.freeblog.hu/ 2009.11.17. 12:31:37

ehhez csak annyit: "kell az oxigén, kell az oxigén, jó a friss levegő, vegyél nagyot, vegyél nagyot!" by Zuboly
süti beállítások módosítása